Innowacje, technologia, rozwój

MYŚL

PO POLSKU sezon 2

Polska jest miejscem dynamicznego rozwoju innowacji, które są wspierane przez młodych, zdolnych naukowców i przedsiębiorców. W ostatnich latach można zaobserwować znaczący wzrost inicjatyw badawczych oraz powstawanie innowacyjnych startupów w różnych dziedzinach.
W kolejnym sezonie dalej będziemy pokazywać firmy z cyfrowym DNA, oparte na innowacyjnych technologiach, umiejętnie korzystające ze zmieniających się zwyczajów i zachowań konsumentów,

Potencjał, doświadczenie, ekspansja

Polskie innowacje obejmują szeroki zakres obszarów, od zaawansowanych technologii medycznych po rozwój ekologicznych rozwiązań energetycznych. Przykłady obejmują rozwój nowoczesnych terapii genowych, inteligentnych rozwiązań dla miast, czy nowatorskich technologii związanych z ochroną środowiska. Współpraca pomiędzy uczelniami, sektorem prywatnym i instytucjami rządowymi odgrywa kluczową rolę w rozwoju innowacyjności w Polsce, umożliwiając transfer wiedzy i technologii oraz promowanie rozwoju gospodarczego opartego na innowacjach. Poznajmy te procesy od środka

Młodzi, zdolni, kreatywni

Goście "Myśli Po POlsku"

Dominik Mazur

Takes-Care

Jakub Załuska

Talkin' Things

Piotr Sobczak

Solution SCA

Piotr Hołubowicz

SEEDiA

Andrzej Wolan

Freshinset

Cezary Worek

WIDMO Spectral Technologies

Marcin Koziorowski

EcoBean

Bogumił Zięba

Inovatica AGV

Sergiy Lebedyn

Delivery Couple

Martyn Szczepankowski

SunRoof

Piotr baczyński

Immersion VR

Dofinansowano ze środków budżetu Państwa w ramach realizacji zadania publicznego pn. „Myśl po polsku”

Wartość dofinansowania:
3 529 945 zł

Całkowita wartość projektu:
3 929 945 zł

W tym środki własne organizatora:
400 000 zł

Zadanie zlecone "Myśl po polsku" miało na celu podniesienie świadomości społecznej wśród Polaków oraz Ukraińców przebywających w Polsce, w zakresie rozwoju techniki, wynalazczości, innowacyjności oraz rozpowszechniania i wdrożenia nowych rozwiązań technicznych w praktyce gospodarczej, w ramach wspomagania rozwoju gospodarczego, w tym przedsiębiorczości, poprzez realizację ogólnopolskiej kampanii dydaktyczno-publicystycznej.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.